fundersam........

Prata me en väldigt kär vän igår,som minst sagt haft ettt riktigt jobbigt år,som va mycket ledsen o arg då ... varit tvungen att gå igenom en del av det som hänt igen.Ja tycker inte det är rimligt  att slita upp hemskheter och trauman som förstör människor gång på gång,när dom börjat se ett ljus i sitt liv ja då slits dom ner på botten igen och allt blir totalt mörker,nu gör jag givetvis allt jag kan för att vara där för min vän.Men det räcker ju inta alltid till känns det som,trots tacksamhet från vännens sida.usch känns inge bra:(Idag ska jag på något tråkigt projekt kommunen hittat på vill inte men  måste,förkylningen håller på o bli lite bättre så jag  hoppas jag är helt frisk till helgen,då vi ska iväg o hälsa på släkt till stefan.Hoppas dagen blir vacker o att livet kommer kännas lite bättre i eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0