Tuff vecka framför mig

Jaha nu har det värsta av mina känslor lagt sig men dom kommer komma tillbaka igen för på fredag är det begravning och dom brukar vara jobbiga,så början av veckan kommer vara okej och resten skit då man ska gå igenom allt igen.Jo om ni undrar varför min hemtelefon inte är i bruk så kommer det igång den 1 oktober har bytt tele bolag och skulle ta skamligt lång tid att få det gjort men ja har alltid mobilen me så  vill ni nått kan vi prata ändå.ska ha ett ljus party på torsdag om det vill sig väl.hoppas nån är intresserad sparreholm är svår flörtade på den biten ingen vill köpa det är för dyrt och alla vill ha en egen visning men inget kommer till skott.Ska börja på något projekt kommunen hittat på duellen,vet inte v adet är för skit men det håller mig ju sysselsatt en stund,nu sk avi strax gå till dagmamman ja o dogge felix är jätte sjuk så han får va hemma .ha en bra dag !!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch gumman.. Men de kommer att kännas mycket bättre efter fredagen, för då kan man verkligen börja sörja och gå visdare.

Tänker på dig!

Masssa kramar!

2008-09-22 @ 15:20:59
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0