snodde från jenny :)

1. Jag har insett att...ja är väldigt lyckligt lottad
2. Jag lyssnar på... barnprogram på teven
3. Jag pratar... jämt o ständigt
4. Jag älskar/tycker om...alla nästan
5. Mina bästa vänner är... dom bästa man kan ha
6. Min första riktiga kram... föräldrarna gissar j apå
7. Jag avskyr när folk frågar... alla frågor är välkommna
8. Kärlek är... underbart
9. Någonstans tänker någon på...ja mig
10. Jag kommer alltid att... mig själv
11. Jag är hemligt förälskad i... ja du i......
12. Sist jag grät var... var för några dagar sen
13. Min mobiltelefon är... inget märkvärdigt
14. När jag vaknar på morgonen... vill jag somna om
15. Innan jag går och lägger mig... borstar tänder tar lypsyl och sen lägger j amig
16. Just nu tänker jag på... massor me grejer
17. Bebisar... älskar dom små liven
18. Idag har jag... gjort ingenting
19. I kväll har jag... städat
20. I morgon kommer jag... gå på gymnastiken och hälsa på hos min mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0