Älskade vänner:)

Måste få tacka alla mina vänner som ställt upp den här veckan för mig,tack för att ni finns,ni har gjort den här veckan lite lättare att ta sig igenom,dte har varit svårt men nu börjar ja se lite ljusare på livet,ja vet att hon har det bra nu o villar i  ro,det känns bra men det är ändå tråkigt alltihop.Idag ska jag åka o shoppa med sambon ,ska även till daniel o fixa bilen,så ja har lite o göra,känns bättre än att bara vara hemma.Måste ta en dusch nu och snygga till mig,men tack än en gång ni är ovärdeliga älskar er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en rolig dag nu älskade vännen!

Puss o kram

2008-09-19 @ 11:37:45
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0