Jag är så orkeslös....

Nu håller ja på att falla ner i en djup avgrund igen,är trött,orkar inte någe,blir arg eller ledsen för ingenting,en ny breakdown kommer snart i min väg,det har blivit för mycket jag kan inte ta mer nu,har en miljon saker att tänka på,ta hand om familjen,finnas där för dom vänner som behöver det,orka jobba,orka vara mamma.orka vara sambo,orka vara vän.NEJ JAG ORKAR INGET AV DET JUST NU.Helgen blev en katastrof,tackar ida för att hon livade upp min lördag kväll,det blev bråk nån blev slagen av sin partner ,nån blev ledsen,nån blev svartsjuk,nån blev för full.Ja är glad att jag har det så bra som ja har det för alla jävlar verka ha nåt problem i sin relation.usch ne nu ska ja snart öppna dörrarna för allmänheten som vill ha en vissning av ljusen ja säljer so long suckers

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Du har blivit utmanad!

2008-07-23 @ 19:36:46
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Jenny

Samma som Mia.. Du e utmanad. ;)

2008-07-24 @ 13:22:10
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0