I dag mår jag bra......

pigg och vaken med frukost o te sitter jag nu här vid datirn och lyssnar på takida curley sue,jävligt bra låt!!!Har en känsla av lyckorus inom mig,inser hur mycket jag älskar min familj,mina älskade barn och min största trygghet stefan.Jag längtar så mycke efter .........(jenny vet vad jag menar)men det dröjer många långa månader än.Är så himla glad har  fjärillar i magen och ler hela tiden jag är nog nykär igen :)Börjar jobba kl 10:00,ska även börja lägga upp en plan över att ett lite kul projekt,som gör att ja kan dra in ännu mer pengar,berättar mer sen när det är klart.Hoppas fler är lika lyckliga som jag är just nu det är fantastiskt .........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0