Gääässsp....

God morgon sitter nu o förbereder dagens arbete,det är mycket data jobb, lite jobbigt ,annars är dte ett kul jobb att jobba som konsult hemma eller ja tjäna pengarna är roligast,men det är en utmaning att få folk intresserade.Idag ska jag också börja på att städa här hemma lite.På lördag ska vi på brandkårens årliga grill skiva,ska bli sådär följer bara med för att stefan vill det annars hade ja hellre varit hemma. Men ja har tur för stefans bror kommer också vi är lika gamla så jag  har nån att prata me.Ska övertala en annan kär vän att dyka upp framåt kvällen o va mitt sällskap.Hade en trevlig pratstund med en nära vän igår,det värmde att du äntligen verkar må lite bättre oo bli ditt vanlig jag igen,du skrattade mycket och skämtade,precis som för några år sen innan helvetet utbröt,jag har saknat dig massor .Alla våra långa samtal,alla våra roliga fester,alla upptåg  vi hade hysteriskt kul ända fram tills den dagen du ringde me fjärilar i magen och ett otroligt lyckorus,början var bra men sen,efter första gången varnade ja dig för va som kunde händas om du fortsatte men du lyssnade inte,därför va det skönt att höra dig säga "förlåt att ja inte lyssnade på dig",nu är det över i alla fall ja har fått dig tillbaka du är där du hör hemma numer,ja är glad att ja har så fina vänner ni är bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0