En tanke

Är förbannat trött,fick inte mycke sömn inatt.Hade lagt mig och höll precis på att sommna när jag hoppar till av ett konstigt ljud,ja går upp och stefan säger att att är en bil som krockat utanför,ja går ut i köket för o kolla medans stefan klär på sig,han är ju brandman så han ville ut o se om nån va skadad,då ser j abilen vingla iväg me gnistir sprutandes från ena fram däcket stefan åker till station och ringer till vakthavande befäl hos polisen o plötsligt komme rbilen farandes i en otroligt hög fart förbi igen.VI var väl uppe till tre tror jag det var några ungdjävlar som inte hade nåt annat för sig än riskera sina liv och störa allmänheten,suck va är det med folk nu förtiden..... .... nåja jag skänker en tanke till dig min vän du vet vem du är,och till jenny förstås saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0