TILLBAKA FRÅN VINTER VILAN:)

Jaha det var ju skit längesedan jag skrev nåt ju,så vad har jag att berätta,ja ska  ne det kommer ska stora förändringar i mitt liv ska bli väldigt kul har ett bra år  framför mig.Jag har fått ett jobb,börjar i mars redan:)börjar få ordning i lägenheten,Har massor me planer så tiden går åt som bara den.Vädret kunde ju vara bättre,gillar inte snön,vill åka till solen:)Ska till min söat flicka den 27/2 saknat henne mest  så det ska bli jättekul.Måste göra nytta skriver sen......

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kommer att bli ett kanon år.. =)

Yes.. snart kommer ni! Va kul de ska bli.. hihi

Miss you a lot!

Puss

2009-02-18 @ 18:28:04
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0