Vad ska man göra?vad är rätt o vad är fel?

Huvudet dunkar ,är helt slut ,vill bara sova men det får vänta måste ge barnen mat och fixa allt inför morgon dagen.Ska på yrkes mässa imorrn,känns inge kul men det kanske kan ge en  ett riktigt jobb vilket vore bra.Ja känner mig kluven just nu,så mycket tankar kring allt,mitt liv,mina vänner,barnen måste komma på fot med vad jag vill i med mitt liv.Ska ta en promenad sen känner att jag behöver det frisk luft o lite tid för mig själv.Ska även titta på en annan lägenhet iimorrn,hoppas den är fin så vi får flytta ut från det här hemska stället.Som säkerligen är grund till min ständiga huvudvärk,och har även börjat må väldigt illa på sistonde lite oroad över just den biten,känns inge bra.Borde städ amen har ingen lust skjuter på det tills på fredag,då kommer jenny ska bli kul ,saknat mycket massor mest : ) ne får väll ta och göra något av den här dagen,gå till min mamma och hämta lite grejer sen,när barnen lagt sig.Känns inge bra just nu är bar aorolig och mår illa,måste dricka vatten.............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0