Fredag blir en lugn kväll....

Äntligen fredag,ska inte göra något idag ,tar emot en kund här på förmidagen,sen ska jag fika hos min mamma.Planerar tacos till kvällen och sängen väldigt tidigt.För imorrn bär det av till norrköping,stefan faster har inflyttningsfest så alla vi ska åka,(anki,harry,mia,nemo,lina,patrik o så vi förstås)ska bli trevligt sen när vi kommer hem någongång har dogge bjudit hit sin faster så dom ska ha en liten fest kväll me masssa gott o lek.Idag ska jag skicka fler arb,ansökningar,då jag inte vill ingå i den där idiotiska studie cirkeln,tycker dom skötte det väldigt dåligt.men annars får ja stå ut dom där 6 veckorna,och se det som att jag yttrligare har en sak på min merit lista,fast jag hatar att läsa o plugga.Ska få titta på en annan lägenhet i nästa vecka en fyra känns skönt att få komma bort härifrån,skit stället vi bor i nu.Visserligen ligger denna lägenhet i sparre den me med men den innehåller inget jävla mögel.Nu ska jag göra mig i ordning för dagen,hoppas alla får en trevlig helg därute.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vart ligger den då? Ja allt är ju bättre än den ni bor i nu.

PUSS!

2008-10-10 @ 20:15:07
URL: http://dremas.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! Kikar in:) Hoppas du får en trevlig fredagkväll!

2008-10-10 @ 20:17:57
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

Tack va snällt hördu! Ha en trevlig kväll!

2008-10-13 @ 20:16:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0